مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-03بين الملل

طنین صدای «فلسطین» در سراسر جهان


درحالیکه حملات بی امان رژیم صهیونیستی به زودی وارد دومین ماه خود می شود، مردم جهان همچنان در راستای حمایت از فلسطین در خیابان ها و میادین اصلی شهرها تجمعاتی را برپا می کنند تا نه تنها جنایات و اقدامات بی رحمانه رژیم صهیونیستی را محکوم بلکه از حق مردم فلسطین نیز دفاع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هزاران حامی فلسطینی روز شنبه در مرکز شهر لندن و سرتاسر بریتانیا خواستار آتش بس دائمی در غزه شدند و در عین حال شعار فلسطین را آزاد کنید سر دادند.

این اولین تجمع اعتراضی مردم لندن پس از اتمام آتش بس هفت روزه در غزه بود.

روزنامه انگلیسی گاردین می گوید، تجمعات حامی فلسطین در بریتانیا وارد هشتمین هفته خود شده است و روز شنبه معترضان مجددا در شهرهای سراسر انگلیس خواستار آتش بس جنگ غزه شدند.

این معترضان که توسط پویش همبستگی فلسطین سازماندهی شده اند، نه تنها در مرکز لندن بلکه در منچستر، هال، اکستر، بریستول، گلاسکو، کانتربری، لیدز، شفیلد و کمبریج صدای مردم فلسطین شدند و مطالبه خود را درخصوص آتش بس دائمی عنوان کردند.

لندن - استارمر، دستانت به خون آلوده است گاردین همچنین از فراخوان شنبه آینده توسط حامیان فلسطینی در شهر لندن، پایتخت انگلیس خبر می دهد تا مجددا تجمعاتی را در راستای حمایت از فلسطین برپا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طنین صدای «فلسطین» در سراسر جهان

طنین صدای «فلسطین» در سراسر جهان