مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-26ورزشي

آژیر قرمز در بسکتبال؛ به داد این فدراسیون برسید!


موضوع فدراسیون بسکتبال تنها عدم نتیجه گیری در مسابقات نیست.

آنچه نگرانی ها را افزایش داده، مسیر اشتباه مدیریتی یا ناآشنایی به اصول مدیریت ورزشی است که آینده ای مبهم از این رشته را در اذهان دوستداران و دلسوزان این ورزش دانشگاهی، رقم زده است.

شاید بتوان گفت از 9 اسفند 1400 که جواد داوری در انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال پیروز شد، کمتر اتفاقات مثبت در این فدراسیون رخ داده است.

برکناری مصطفی هاشمی از هدایت تیم ملی بزرگسالان، عزل رمضان از سرمربیگری تیم نوجوانان و رأی به پایان همکاری محمدرضا اسلامی با تیم جوانان، همگی با ناکامی های غیرقابل انتظار و ناامیدکننده برای این تیم ها همراه بود.

مصطفی هاشمی به اذعان کارشناسان این رشته، باخت غیرقابل انتظاری برابر قزاقستان در پنجره دوم انتخابی جام جهانی متحمل شد که بیشتر شبیه یک اتفاق بسکتبالی بود تا ضعف مربیگری، اما به سرعت و بنا به هیچ دلیل کارشناسی اعلام شده ای، از سوی رییس فدراسیون، برکنار شد تا برخی شائبه ها مطرح شود.

این تیم در کاپ آسیا و انتخابی جام جهانی تا بدان حد ضعیف ظاهر شد که نه به جمع چهار تیم کاپ آسیا صعود کرد و نه در پنجره های انتخابی موفق بود و فقط به صرف نتایج قزاقستان مقابل استرالیا و عدم حضور استرالیا در ایران برای بازی برگشت، به جام جهانی صعود کرد (6 باخت از 8 بازی)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر قرمز در بسکتبال؛ به داد این فدراسیون برسید!

آژیر قرمز در بسکتبال؛ به داد این فدراسیون برسید!