مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-27بين الملل

بازدید از غزه در زمان آتش بس و شکست پروپاگاندای تبلیغاتی نتانیاهو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روزنامه رأی الیوم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شرایطی که ارتش این رژیم هیچ دستاورد قابل توجهی از عملیات 50 روزه خود در نوار غزه محقق نکرده و نتوانسته اسراییل را به اهداف مورد نظر خود .

- در حالی که ارتش اسراییل از دستیابی به اهداف اصلی خود در جنگ علیه غزه ناتوان مانده، نتانیاهو برای فرار از تاثیرات این شکست نظامی بر آینده سیاسی خود دست به اقدامات نمایشی می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روزنامه رأی الیوم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شرایطی که ارتش این رژیم هیچ دستاورد قابل توجهی از عملیات 50 روزه خود در نوار غزه محقق نکرده و نتوانسته اسراییل را به اهداف مورد نظر خود از این جنگ برساند و در شرایطی که آینده سیاسی خود را در نتیجه این شکست در معرض خطر می بیند، دست به دامان اقدامات نمایشی و پروپاگاندای تبلیغاتی شده تا شاید بتواند چهره ای قهرمان از خود در این جنگ نشان دهد.

وی در همین رابطه بازدیدی سرزده از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مستقر در بخش هایی از غزه داشته و بنا به گفته أوفیر گیندلمن سخنگوی عربی وی، برای فرماندهان و نظامیان ارتش سخنرانی کرده و از تونل های کشف شده حماس بازدید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از غزه در زمان آتش بس و شکست پروپاگاندای تبلیغاتی نتانیاهو

بازدید از غزه در زمان آتش بس و شکست پروپاگاندای تبلیغاتی نتانیاهو