مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-25ورزشي

برج میلاد میزبان اختتامیه رویداد برنده شو


به گزارشگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ، حمید صاحب با اشاره به اینکه رویداد گنجینه های پویا (برنده شو) از 25 مهرماه آغاز و در آن بالغ بر 24 هزار نفر فرد دارای معلولیت در بازی هایی که برای این گروه جمعیتی طراحی شده است شرکت کرده اند، - مدیرکل سلامت شهرداری تهران از برگزاری ایین اختتامیه رویداد گنجینه های پویا با عنوان برنده شو همزمان با 13 اذرماه روز جهانی افراد دارای معلولیت در برج میلاد خبر داد.

به گزارشگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ، حمید صاحب با اشاره به اینکه رویداد گنجینه های پویا (برنده شو) از 25 مهرماه آغاز و در آن بالغ بر 24 هزار نفر فرد دارای معلولیت در بازی هایی که برای این گروه جمعیتی طراحی شده است شرکت کرده اند، افزود: شرکت کنندگان در قالب 7 طیف معلولیت شامل نابینا، ناشنوا، جسمی و حرکتی، سندورم دان، کوتاه قامتان، ذهنی و اتیسم با یکدیگر در حال رقابت هستند.

وی اضافه کرد: در این رقابت ها افراد دارای معلولیت در 12 بازی - رشته ورزشی شامل بازی اتللو، تیزبین، گوش بزنگ، پازل هوش، تعادل، شوت بال، پرتاب حلقه، دست چین، شوت به دروازه، منچ و چاله فضایی و برج هیجان با یکدیگر رقابت می کنند.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه مرحله مقدماتی این رقابت ها با معرفی نفرات برتر به مرحله نهایی به پایان رسیده است، اظهار داشت: از مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج میلاد میزبان اختتامیه رویداد برنده شو

برج میلاد میزبان اختتامیه رویداد برنده شو