مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-22اقتصادي

اختصاص نیم درصد از اعتبارات هزینه دستگاه ها به ارتقای امنیت شبکه


براساس لایحه بودجه 1403 تمام دستگاه های اجرایی قانون برنامه هفتم توسعه و شرکت های دولتی و نهادها و سازمان هایی که از بودجه عمومی استفاده می کنند مکلف شده اند حداقل نیم درصد از اعتبارات هزینه ای (به یا از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای خود را به منظور .

- براساس لایحه بودجه 1403 تمام دستگاه های اجرایی قانون برنامه هفتم توسعه و شرکت های دولتی و نهادها و سازمان هایی که از بودجه عمومی استفاده می کنند مکلف شده اند حداقل نیم درصد از اعتبارات هزینه ای (به یا از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای خود را به منظور تضمین و ارتقای سطح امنیت شبکه، امنیت زیرساخت ها و امنیت سامانه های خود و پیشگیری از وقوع حوادث امنیتی رایانیکی (سایبری) در دستگاه خود اختصاص دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش اول لایحه بودجه سال 1403 کل کشور مشتمل بر هفت فصل شامل احکام سقف منابع، سقف درآمد و تراز عملیاتی سقف واگذاری دارایی های سرمایه ای، سقف واگذاری دارایی های مالی، منابع هدفمندسازی یارانه ها و مفروضات پیش بینی منابع و مصارف بودجه، روز گذشته تقدیم مجلس شد.

در لایحه بودجه منتشر شده در بخش الف تبصره 13 بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تمام دستگاه های اجرایی موضوع ماده (1) قانون برنامه هفتم توسعه و شرکت های دولتی و نهادها و سازمان هایی که از بودجه عمومی استفاده می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص نیم درصد از اعتبارات هزینه دستگاه ها به ارتقای امنیت شبکه

اختصاص نیم درصد از اعتبارات هزینه دستگاه ها به ارتقای امنیت شبکه