مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 19:102023-11-30سياسي

نگاه به توسعه قم باید به عنوان یک شهر هدف دار و تاثیرگذار باشد


تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: نگاه به توسعه قم نه به عنوان یک شهر گردشگری و صنعتی، بلکه باید به عنوان یک شهر هدف دار و تأثیرگذار باشد که علم از آن به سراسر دنیا نفوذ پیدا می کند.

- ایسنا/قم تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: نگاه به توسعه قم نه به عنوان یک شهر گردشگری و صنعتی، بلکه باید به عنوان یک شهر هدف دار و تأثیرگذار باشد که علم از آن به سراسر دنیا نفوذ پیدا می کند.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با داوود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور که امروز (نهم آذر ماه) در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) بر لزوم الگوگیری از سیره و روش ایشان تأکید و اظهار کرد: باید با مطالعه زندگی فردی و اجتماعی اهل بیت (ع) از آموزه های ایشان برای امروز خود بهره برداری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی آستان حضرت معصومه (س)، وی معرفت نسبت به اهل بیت (ع) را مقدمه عملکرد صحیح دانست و گفت: تلاش به موقع حضرت زهرا (س) و وصیت ایشان نسبت به محل دفن شان و اقدامات دیگری که انجام دادند، نشان می دهد ما برابر پدیده ها، اشخاص و اقتضائات مختلف باید چگونه رفتار کنیم و هر موقعیتی اقتضای خاص خود را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به توسعه قم باید به عنوان یک شهر هدف دار و تاثیرگذار باشد

نگاه به توسعه قم باید به عنوان یک شهر هدف دار و تاثیرگذار باشد