مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-05سياسي

دانشجویان در ایجاد، تداوم و پیشرفت انقلاب نقش موثری داشتند


فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با تصریح به اینکه دانشجویان در ایجاد، تداوم و پیشرفت انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند، گفت: با توجه به مشکلات و آسیب های اجتماعی فضای مدارس، - ایسنا/قم فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با تصریح به اینکه دانشجویان در ایجاد، تداوم و پیشرفت انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند، گفت: با توجه به مشکلات و آسیب های اجتماعی فضای مدارس، دانشجویان بسیجی باید به این فضا ورود کنند و اقدامی را ضمن رفع این آسیب ها انجام دهند.

در آستانه روز دانشجو، سردار محمدرضا موحد در نشستی صمیمانه با شورای مرکزی، فرماندهان و نخبگان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برادر و خواهر بسیج دانشجویی استان قم، طی سخنانی اظهار کرد: دانشجویان در ایجاد، تداوم و پیشرفت انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند.

سردار موحد با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از بسیج گفت: اولین مطالبه ،جهاد تبیین است که دانشجویان و بسیجیان می توانند نقش موثری در این زمینه داشته باشند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) ادامه داد: جهاد خدمت دومین مطالبه مقام معظم رهبری از بسیج است که در این موضوع، گروه های جهادی با فعالیت در عرصه های مختلف نمایان می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان در ایجاد، تداوم و پیشرفت انقلاب نقش موثری داشتند

دانشجویان در ایجاد، تداوم و پیشرفت انقلاب نقش موثری داشتند