موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - صندوق بازنشستگي - فصل نقل و انتقالات - نقل و انتقالات - متناسب سازي - صندوق بازنشستگي كشوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - پيش ثبت نام مدارس غيردولتي - انحصار خودروسازان - كورنتن توليسو - آتش سوزي جنگل هاي آمازون - سرخيو اسكودرو - نام گذاري كتابخانه - هنرهاي سنتي - عبدالله آوچي - سيل در لرستان - بن بست - سس گوجه فرنگي - انجمن معماري جهاني - پيشنهاد خارجي بيرانوند

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:002023-11-27اقتصادي

پیشرفت فیزیکی باغ ملی بیرجند به 70 درصد رسید


باغ ملی و میدان اجتماعات بیرجند از پروژه های مهم شهرداری و در حال اجراست که پیشرفت فیزیکی آن به 70 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی بهترین، شهردار بیرجند امروز به رسانه ها اعلام کرد: این پروژه شامل پارک ملی، پارک مفاخر و میدان اجتماعات به مساحت حدود 11 هکتار است و جزو بزرگترین تفرجگاه های استان محسوب و با ترکیب خاصی احداث می شود که در زمینه گردشگری هم بسیار کمک کننده است.

وی بیان کرد: تاکنون در اجرای این پروژه 140 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن به 110 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

شهردار بیرجند به شروع عملیات عمرانی باغ ملی بیرجند در اراضی موسوم به پادگان 04 از سال 1397 اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود باغ ملی شهرداری بیرجند تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود: سایت میدان اجتماعات و تفرجگاه باغ ملی حد فاصل بلوار شهید صیاد شیرازی، بلوار شهید قرنی، خیابان شهدا و خیابان ارتش است که در آن میدان اجتماعات برای برگزاری گردهمایی های ملی و مذهبی و تفرجگاه شهروندان همچنین باغ مفاخر برای متمرکز کردن ظرفیت های فرهنگی و تاریخی با نام باغ شهرداری در نظر گرفته شده است.

بهترین گفت: کاشت درختچه های خاص و متناسب با اقلیم منطقه نیز در این مجموعه پیش بینی شده و امید است در تحول چهره شهری اثرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی باغ ملی بیرجند به 70 درصد رسید

پیشرفت فیزیکی باغ ملی بیرجند به 70 درصد رسید