مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 00:052023-11-26اجتماعي

اینجا خبری از مرگ آرزوها نیست!


معلول جسمی حرکتی است اما از حرکت بازنایستاده و قلمش سیاهی های روزگار را به بارقه های امید تبدیل کرده و حالا هزاران هنرجو و دانش آموز دارد و می گوید: - آقای حدادی می گوید در سه مدرسه غیر انتفاعی تدریس می کند، مسئولیت کانون فرهنگی هنری شهید رجایی شهرستان کبودرآهنگ بر عهده وی بوده و دامنه های فعالیت او به طراحی، کاریکاتور، خوشنویسی، موسیقی، انیمیشن سازی و مجسمه سازی رسیده است و به تازگی هم هنر استفاده از ضایعات را در شهرستان پایه ریزی کرده است.

هنرنمایی مادر برای فرزندانش وقتی مدرسه به ما می گفت کاردستی بسازید، مادرم دست به کار می شد و یک شبه مجسمه ای از حیوانات برای ما از گل آماده می کرد، آن را زیر کرسی می گذاشت و تا صبح مجسمه خشک می شد و بعد هم ما آن را به مدرسه می بردیم و نمره ای که باید می گرفتیم، پدرم هم بنای ساختمان بود، خانه سازی می کرد و صدای خوبی هم داشت، در کنار این حرفه چون ما در روستا هم بودیم به کشاورزی هم اشتغال داشت.

هیچ گاه فراموش نمی کنم زمانی که با پدرم می خواستیم به محصولات کشاورزی سر بزنیم برایم آواز می خواند و صدای او هنوز هم از آن سال ها گوش من را نوازش می کند.

وقتم را حتی یک لحظه هدر نمی دهم  با آقای حدادی در حاشیه جشنواره بین المللی همام ویژه معلولان گفت وگو کردم، او در حال طراحی صورت یک مردی بود که از طرحش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا خبری از مرگ آرزوها نیست!

اینجا خبری از مرگ آرزوها نیست!