مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:152023-12-02بين الملل

گزارش ادعایی آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره تهدیدات سایبری ایران


آمریکا و رژیم صهیونیستی گزارش مشترکی را درباره آنچه آن ها «فعالیت های سایبری مخرب مرتبط با ایران» نامیدند، منتشر کردند و مدعی شدند هکرهای وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حملاتی را علیه زیرساخت های آن ها انجام داده اند.

- آمریکا و رژیم صهیونیستی گزارش مشترکی را درباره آنچه آن ها فعالیت های سایبری مخرب مرتبط با ایران نامیدند، منتشر کردند و مدعی شدند هکرهای وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حملاتی را علیه زیرساخت های آن ها انجام داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایالات متحده و رژیم صهیونیستی به طور مشترک گزارشی را برای برجسته کردن آنچه که آن ها فعالیت های سایبری مخرب مرتبط با ایران نامیدند، منتشر کردند که به ادعای آن ها می تواند بر چندین صنعت، از جمله سیستم های آب مستقر در ایالات متحده و همچنین انرژی و غذا تاثیر بگذارد.

بنابر ادعای نهادهایی، از جمله آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت، دفتر تحقیقات فدرال آمریکا و اداره ملی سایبری اسراییل، هکرهای وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کنترل گرهای منطقی برنامه پذیر که نوعی رایانه های دیجیتال صنعتی ساخت شرکت یونیترونیکس مستقر در فلسطین اشغالی است را هدف قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ادعایی آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره تهدیدات سایبری ایران

گزارش ادعایی آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره تهدیدات سایبری ایران