مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-21اقتصادي

اعتماد کاربران به رزرو آنلاین اقامتگاه با بیش 600 هزار نظر مردمی در جاباما


تاثیر جالب در تغییر انتظارات مسافران با تجربه و توصیه کاربران اعتماد کاربران به رزرو آنلاین اقامتگاه با بیش 600 هزار نظر مردمی در جاباما جاباما اعلام کرده در 5 ماه گذشته بیش از 100 هزار نظر جدید از تجربه مسافران خود دریافت کرده است تا مجموع نظرات مردمی در این پلتفرم به 600 هزار برسد که نمونه کم نظیری از افزایش اعتماد کاربران یک کسب و کار ایرانی در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه است.

پلتفرم های رزرو آنلاین اقامتگاه در سال های اخیر رشد جالب توجهی داشته اند و بر اساس آخرین آمارها و گزارش های منتشر شده در رسانه ها، پلتفرم جاباما به عنوان یک کسب و کار و برند پیشرو ملی و رهبر این بازار در ایران شناخته می شود.

در این میان کارشناسان اما می گویند همچنان ظرفیت بسیار بالایی برای افزایش سهم پلتفرم های آنلاین در بازار جذاب رزرو اقامتگاه وجود دارد.

برخی از تحلیل های کارشناسی از این دست با استناد به آخرین گزارش های رسمی منتشر شده از طرف کسب و کارهای آنلاین و استارتاپی این حوزه در تابستان گذشته نشان می دهد بازار رزرو آنلاین اقامتگاه در کشور وارد فاز جدیدی شده است که این روند تاثیر جالب توجهی نیز در سفرهای گردشگری و بوم گردی داخل ایران دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد کاربران به رزرو آنلاین اقامتگاه با بیش 600 هزار نظر مردمی در جاباما

اعتماد کاربران به رزرو آنلاین اقامتگاه با بیش 600 هزار نظر مردمی در جاباما