کمپین فرقی نمیکنه؛ از زبان سهیل صدیقی مارکام منیجر بیمه دات کامکمپین نگو فرقی نمی کنه از 1 مهر تا 15 آبان به مرحله اجرا درآمد. تبلیغات گسترده آنلاین و آفلاین این کمپین در راستای تاکید بر اهمیت انتخاب ها در زندگی و مزایای رقابتی بیمه دات کام با تمرکز بر روی سرویس جدید خرید قسطی بیمه بدون چک و سفته انجام شد. - بیمه دات کام به عنوان کارگزاری فروش آنلاین بیمه، خدمات زیادی را برای مخاطبان و مشتریان خود در نظر گرفته است. لانچ سرویس جدید بیمه دات کام بهانه ای برای اجرای کمپین 45 روزه این مجموعه با شعار نگو فرقی نمی کنه شد. کمپین نگو فرقی نمی کنه از 1 مهر تا 15 آبان به مرحله اجرا درآمد. تبلیغات گسترده آنلاین و آفلاین این کمپین در راستای تاکید بر اهمیت انتخاب ها در زندگی و مزایای رقابتی بیمه دات کام با تمرکز بر روی سرویس جدید خرید قسطی بیمه بدون چک و سفته انجام شد. در ادامه جزییات این کمپین را با هم بررسی می کنیم. بررسی اهداف بازاریابی و ارتباطی کمپین سهیل صدیقی مدیر ارتباطات بازاریابی بیمه دات کام در مورد این کمپین و هدف آن گفت: کمپین نگو فرقی نمی کنه روی محصول بیمه شخص ثالث خودرو تمرکز دارد و با گذر از پارادایم تبلیغاتی گذشته که روی تفکیک خرید آنلاین از آفلاین و معرفی ویژگی های خرید بیمه به صورت آنلاین متمرکز بود، در حرکتی جسورانه قصد دارد تا به مزیت های خرید از سایت بیمه دات کام و تفاوت های آن ن برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |