مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-20اقتصادي

توسعه مهارت در سیستان و بلوچستان به توسعه اشتغال می انجامد


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهارت آموزی نیاز سیستان و بلوچستان است، چون می تواند توسعه اشتغال را به همراه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمود کریمی بیرانوند امروز  در جمع مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت متبوع در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اشتغال شعار دولت سیزدهم نیست، بلکه ضرورت حاکمیت و مطالبه اصلی مردم است.

وی افزود: همه در بهبود وضعیت اشتغال کشور نقش دارند و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان هماهنگ کننده و به نوعی نخ تسبیح عمل می کند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقویت شرکت های تعاونی سیستان و بلوچستان را یکی از عوامل اصلی رونق اشتغال در این منطقه برشمرد و ادامه داد: با استفاده از ظرفیت های بالقوه این خطه می توان فضای بازار کار استان را تغییر داد.

کریمی بیرانوند گفت: فنی و حرفه ای با برگزاری دوره های انگیزشی برای اقشار مختلف و جویای کار، به ترویج فرهنگ کار در استان کمک کند و دستگاه های اجرایی زیرمجموعه وزارتخانه در استان نیز در این راه، یاری رسان فنی و حرفه ای باشند.

وی به رکورد شکنی نرخ بیکاری کشور در دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و اظهار کرد: برای اولین بار نرخ بیکاری به کانال 7 درصد رسیده است که اتفاق مهم و بی نظیری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مهارت در سیستان و بلوچستان به توسعه اشتغال می انجامد

توسعه مهارت در سیستان و بلوچستان به توسعه اشتغال می انجامد