مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 07:152023-12-11اقتصادي

5 شهر کرمانشاه تنش آبی شدید دارند


مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر تمرکز عمدتا بر اجرای پروژه ها و مقابله با تنش آبی در تابستان سال 1403 است.

- رضا دادووی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر تمرکز در فصول سرد عمدتا بر اجرای پروژه ها و مقابله با تنش آبی در تابستان سال 1403 است که در کنار آن هم طرح های فاضلاب را در دست اجرا داریم.

  وی در راستای تأمین آب شرب و توزیع آن در شهرها و روستاهای استان، گفت: عمدتا چند شهر استان بیش از مابقی شهرها داری تنش آبی است، که کرمانشاه از جمله این شهرها است، البته امسال نسبت به سنوات گذشته از وضعیت بهتری برخوردار بوده که در تلاش هستیم با اجرای چند پروژه در تابستان سال آینده به نسبت تابستان سال 1402 شرایط بهترتر هم شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به اینکه در برخی مناطق شهر کرمانشاه افت فشار داریم و گاهی اوقات بدلیل اتفاقات رخ داده در شبکه، قطعی هایی را شاهد هستیم، الان دو مداره کردن برخی از شبکه ها و خطوط انتقالی را در دست اجرا داریم تا از یک مدار که آب قطع می شود از مدار دیگر آب تأمین شود.

وی جوانرود، هرسین، کنگاور و کرندغرب را از جمله شهرهای تنش دار دانست و گفت: در حال حاضر در این شهرها در حال اجرای پروژه هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 شهر کرمانشاه تنش آبی شدید دارند

5 شهر کرمانشاه تنش آبی شدید دارند