مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:352023-12-10پزشكي

عوامل مؤثر بر افزایش آمار فشار خون میان پایتخت نشینان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گلبن سهراب، متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به سخنان زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مبنی بر روند افزایشی بیماری فشار خون میان شهروندان تهرانی اظهار کرد: - یک متخصص تغذیه گفت: اضطراب یکی از مهم ترین عواملی محسوب می شود که تهرانی ها را به فشار خون بالا مبتلا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گلبن سهراب، متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به سخنان زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مبنی بر روند افزایشی بیماری فشار خون میان شهروندان تهرانی اظهار کرد: اضطراب یکی از مهم ترین عواملی محسوب می شود که تهرانی ها را به فشار خون بالا مبتلا کرده است، به عبارت بهتر اضطراب موجب بروز انواع مختلف بیماری ها می شود و پایتخت نشینان هم بنا به دلایلی مانند دغدغه های فراوان و سبک زندگی نادرست به آن دچار هستند.

وی اضافه وزن ، کم تحرکی ، تغذیه نامناسب و استفاده بیش از حد از انواع فست فودها را از دیگر دلایل مؤثر در افزایش آمار مبتلایان به فشار خون در تهران عنوان کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مطالعات جدید در زمینه مواد غذایی با فروکتوز بالا عنوان کرد: استفاده از مواد غذایی با فروکتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل مؤثر بر افزایش آمار فشار خون میان پایتخت نشینان

عوامل مؤثر بر افزایش آمار فشار خون میان پایتخت نشینان