مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-19سياسي

اعضای خانه مطبوعات استان همدان مشخص شدند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: انتخابات خانه مطبوعات استان امروز -سه شنبه 28 آذر- به صورت الکترونیکی برگزار شد و هیأت مدیره جدید این تشکل برای سه سال آینده انتخاب شدند.

- ایسنا/همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: انتخابات خانه مطبوعات استان امروز -سه شنبه 28 آذر- به صورت الکترونیکی برگزار شد و هیأت مدیره جدید این تشکل برای سه سال آینده انتخاب شدند.

  مسعود ویژه اظهار کرد: انتخابات هیأت مدیره خانه مطبوعات به صورت الکترونیکی از ساعت 10 تا 13 روز سه شنبه 28 آذرماه 1402 برگزار شد و هیأت مدیره برای مدت سه سال و هیأت بازرسی برای مدت یک سال انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در بخش مدیران مسئول یدالله طاقتی احسن با 108 رأی و زهره پوروهابی با 94 رأی به عنوان عضو هیأت مدیره انتخاب شدند و محمدرضا بیاناتی با 53 رأی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در بخش خبرنگاران رضا زنداسرار با 121 رأی، مهرداد حمزه با 87 رأی و فرشید گل محمدی با 85 رأی به عنوان اعضای هیأت مدیره انتخاب و عبدالرحمن رأفتی با 84 رأی و مریم مقدم با 82 رأی به عنوان عضو علی البدل برگزیده شدند.

ویژه اظهار کرد: سعید افقی با 102 رأی در بخش نمایندگی خبرگزاری ها انتخاب و میلاد فضلیان با کسب 69 رأی عضو علی البدل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای خانه مطبوعات استان همدان مشخص شدند

اعضای خانه مطبوعات استان همدان مشخص شدند