مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-14سياسي

در شورای اداری بخش لاران چه گذشت؟


این هفته تعدادی از مدیران و روسای دستگاه ها و بانک ها، استاندار چهارمحال و بختیاری را همراهی و در شورای اداری بخش لاران شرکت کردند، شورایی که مصوبات خوبی به همراه داشت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری این هفته تعدادی از مدیران و روسای دستگاه ها و بانک ها، استاندار چهارمحال و بختیاری را همراهی و در شورای اداری بخش لاران شرکت کردند، شورایی که مصوبات خوبی به همراه داشت.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری 23 آذرماه در شورای اداری بخش لاران اظهار کرد: این روزها میزبان شهدای گمنام هستیم که سهم این بخش یعنی شهر هارونی یک شهید گمنام است، زمانی که میزبان شهدا هستیم تحولاتی را در استان ایجاد می کنند.

وی با اشاره به اردوی جهادی مدیران در مناطق محروم شهرستان ها، افزود: از هر شهرستانی یک بخش و یک منطقه کم برخوردار که ناترازی هایی وجود دارد را انتخاب و به اتفاق مدیران مشکلات بررسی و احصا می شود، البته این نهضت همچنان ادامه دار خواهد بود تا غبار محرومیت از چهره مردم استان زدوده شود.

حیدری گفت: بالاترین شان، خدمتگزاری به مردم است، برخلاف ظرفیت های بسیار در این بخش، اما محرومیت تاریخی وجود دارد که باید محرومیت زدایی انجام شود.

وی ادامه داد: سفر ریاست جمهوری نتایج مثبتی از جمله آزادسازی اعتبارات دور اول سفر و مصوبات خوبی را در دور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شورای اداری بخش لاران چه گذشت؟

در شورای اداری بخش لاران چه گذشت؟