مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-25اقتصادي

جلوگیری از خروج 2 میلیون و 650 هزار یورو ارز توسط شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مسعود مرادی مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: امروزه تعمیرات تخصصی و فوق تخصصی صنعت پیچیده نیروگاهی با استفاده از علم و دانش روز ساخت تجهیزات برای رفع کامل دغدغه های این صنعت مهمترین ضرورت است بنابراین .

- مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: در مدت زمان هشت ماهه نخست سال1402 در مجموع تعداد 6338 قطعه خاص در قالب 78 نوع در محل کارگاه های ساخت داخل این شرکت تولید و به صنعت نیروگاهی و پتروشیمی کشور تحویل شد که از محل این میزان تولید تجهیزات از خروج بیش از دو میلیون و 650 هزار یورو ارز جلوگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مسعود مرادی مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: امروزه تعمیرات تخصصی و فوق تخصصی صنعت پیچیده نیروگاهی با استفاده از علم و دانش روز ساخت تجهیزات برای رفع کامل دغدغه های این صنعت مهمترین ضرورت است بنابراین تمرکز جدی به تقویت بنیه علمی و تکنولوژی و بهره برداری از دانش روز جهان و دانش بومی در جهت نیل به این هدف و افزایش سطح رضایت مندی مشتریان و ارتقای سهم این شرکت در پایداری برق از رسالت های مهم این شرکت بوده است.

مدیر عامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در خصوص روند رو به رشد ساخت قطعات و تجهیزات حساس صنعت نیروگاهی اظهار کرد: خوشبختانه با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از خروج 2 میلیون و 650 هزار یورو ارز توسط شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران

جلوگیری از خروج 2 میلیون و 650 هزار یورو ارز توسط شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران