مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-20سياسي

آیت الله نوری همدانی: سردار شهید همدانی به تنهایی یک لشکر بود


آیت الله نوری همدانی در پیامی به یادواره سردار شهید حسین همدانی با ضروری خواندن حفظ آرمان ها و نام شهدا و تجلیل از آنها، سردار شهید همدانی را به تنهایی یک لشکر دانست که از نظر قدرت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام این مرجع تقلید به یادواره سردار شهید همدانی که در مدرسه امام کاظم(ع) قم قرائت شد، بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین  کار شما اعضای محترم قرارگاه شهید همدانی کار بسیار مهم و لازمی است، همدان شهر مهمی است از این شهر افراد زیادی برخاسته اند و آوازه این شهر را زنده نگه داشته اند.

کار شما که یاد و خاطره شهدای همدان را زنده نگه داشته اید کار بسیار پسندیده و لازمی است، علاوه بر این زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا یک فضیلت است.

این شهر شهدای عزیز و زیادی تقدیم انقلاب کرده است، اینجانب در ایام دفاع مقدس در همدان به عنوان نماینده حضرت امام خمینی(ره) حضور داشتم و  از نزدیک با رزمندگان و شهدا در ارتباط بودم.

برای ما لازم است آن فضایی که شهدا برای انقلاب و کشور ما ایجاد کردند را حفظ نماییم، وظیفه ما این است که این آرمان ها و نام شهدای عزیزمان را حفظ و از آن ها تجلیل نماییم، مخصوصاً از شهید عزیز سردار حاج حسین همدانی که خود ایشان به تنهایی یک لشکر بودند، ایشان از نظر قدرت، شجاعت و غیرت یک فرد ممتازی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: سردار شهید همدانی به تنهایی یک لشکر بود

آیت الله نوری همدانی: سردار شهید همدانی به تنهایی یک لشکر بود