مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-04سياسي

بهای خدمات شهری برای اتباع خارجی تعیین شد


اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در یک صد و سی و هشتمین جلسه علنی این شورا علاوه بر تصویب چند لایحه های شهری در خصوص ارائه خدمات شهری به اتباع خارجی نیز تصمیم گیری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، یک صد و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز در حالی به پایان رسید که به علت تعدد لوایح  اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در مدت زمان قانونی نتوانستند تمامی این لایحه ها را بررسی و در خصوص آن تصمیم گیری کنند.

یکی از مهم ترین لایحه هایی که در صحن علنی شورای شهر شیراز مورد بررسی دوباره قرار گرفت در خصوص ارائه خدمات به  اتباع خارجی بود که اعضای شورای شهر شیراز در این خصوص تصمیم گیری کردند.

اتباع خارجی باید برای خدمات هزینه پرداخت کنند اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در پاسخ به نامه فرمانداری شیراز در خصوص اصلاح بهای خدمات شهری برای اتباع مهاجر خارجی تصمیم گیری کرده و این مصوبه که در آبان ماه امسال تصویب شده بود را مجددا اصلاح و تصویب کردند.

بر اساس این مصوبه بهای خدمات شهری اتباع خارجی در شیراز تعیین شده است و بر اساس تعداد خانوار این افراد باید نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنند.

با توجه به مصوبه شورای شهر شیراز اتباع خارجی باید به صورت سالانه هزنیه ارائه خدمت در کلان شهر شیراز را بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهای خدمات شهری برای اتباع خارجی تعیین شد

بهای خدمات شهری برای اتباع خارجی تعیین شد