مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-06سياسي

استقبال 80 هزار نفری مردم از مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد


مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از استقبال 80 هزار نفری مردم از چهل و ششمین ذوره مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از استقبال 80 هزار نفری مردم از چهل و ششمین ذوره مسابقات سراسری قرآن کریم در خراسان شمالی خبر داد.

حجت الاسلام عظیم آسوده در جمع اصحاب رسانه در 15 آذر ماه با اشاره به اینکه بیشتر از 100 محفل انس با قرآن در خراسان شمالی برگزار شد که به طور میانگین 40 هزار نفر در این محافل حضور داشتند، گفت: در طول برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم نیز در خراسان شمالی روزانه چهار هزار نفر از این رویداد استقبال کرده و به همراه خانواده هایشان از این کلام روح بخش بهره بردند.

رضا رضایی رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز ضمن تقدیر از همراهی رسانه ها و به کار گرفتن تمام توان خود در توسعه و ترویج قرآن و جریان سازی در این عرصه، گفت: رسانه های استان با تمام بضاعت خود پای کار آمدند تا مسابقات به نحو احسن برگزار شود.

وی افزود: از تمامی ابزارهای فرهنگی و تبلیغی در استان استفاده و حدود 30 بیلبورد و 100 استند در کنار بنرها و پوسترهای مختلف در استان نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال 80 هزار نفری مردم از مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد

استقبال 80 هزار نفری مردم از مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد