مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-16حوادث

دستگیری قاتل فراری پس از 11 سال در ارومیه


رییس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: قاتل پیرزنی که در سال 1391 به قتل رسیده بود، پس از 11سال شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ صادق شکری رییس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: قاتل پیرزنی که در سال 1391 به قتل رسیده بود، پس از 11 سال زندگی مخفیانه سرانجام در عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شد.

  وی افزود: در پی وقوع یک فقره قتل خانمی در یکی از محلات ارومیه در سال 1391 و فرار متهم و آغاز زندگی مخفیانه وی، تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه داشت.

شکری تصریح کرد: در ادامه با تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی،  به خانمی که به اتهام حمل مواد مخدر توسط پلیس دستگیر شده بود مشکوک شده و در بازجویی های تخصصی پلیس به بزه انتسابی مبنی بر قتل پیرزنی در سال 1391 در یکی از محلات ارومیه با انگیزه سرقت از مقتول، اعتراف کرد.

سرهنگ شکری با بیان اینکه با هوشمندی کارآگاهان پلیس آگاهی استان راز این پرونده قتل بالاخره بعد از سال ها پایان یافت، اظهار کرد: پس از اینکه متهم صراحتاً به قتل  اعتراف کرد، پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل فراری پس از 11 سال در ارومیه

دستگیری قاتل فراری پس از 11 سال در ارومیه