مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 21:502023-12-17سياسي

مادر شهید رحیم سوارسیم به فرزند شهیدش پیوست


مادر صبور شهید رحیم سوارسیم از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول معروف به «مارعلی» آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، مادر صبور شهید رحیم سوارسیم از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.

    این مادر شهید که خود نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس یاریگر رزمندگان در پشت جبهه ها بود پس از 38 شال فراق فرزند امروز یکشنبه 26 آذرماه سال 1402 همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بهشت برین میهمان فرزند شهیدش شد.

  مادر شهید رحیم سوارسیم که مارعلی صدایش می کنند، مارعلی در گویش دزفولی یعنی مادرِ علی و این سنت دزفولی هاست که مادر را با نام پسر بزرگش صدا کنند و کمتر کسی تا حالا اسم و فامیلش را شنیده است، چون همیشه می گوید: من مادر شهید رحیم سوارسیم هستم مادر شهید رحیم سوارسیم سال ها پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس  گفت: رحیم پنج بار عازم جبهه شد اما وقت هایی که در خانه بود پا به پای من خادمی می کرد، اصلا بیکاری برای او معنا نداشت، چند روز که می ماند می گفت: ما باید برویم و جای برادران خسته مان را پر کنیم.

من هم بیکار نمی نشستم، در تدارکات و بسیج بودم و 7 صبح از خانه بیرون میزدم و 7 عصر برمیگشتم، در پایگاه، لباس های خون آلود و خاک آلود رزمنده ها را می شستیم، پار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهید رحیم سوارسیم به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید رحیم سوارسیم به فرزند شهیدش پیوست