مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 07:352023-12-20حوادث

جزییات شناسایی و انهدام بزرگترین باند قاچاق انسان در ایران


باندی که جدیدا شناسایی و منهدم شده است از بزرگترین و فعال ترین باند قاچاق انسان بوده است که مسافران را با مدارک جعلی اکثر کشورهای خارجی می فرستادند.

- باندی که جدیدا شناسایی و منهدم شده است از بزرگترین و فعال ترین باند قاچاق انسان بوده است که مسافران را با مدارک جعلی اکثر کشورهای خارجی می فرستادند.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور جزییات شناسایی و دستگیر یک باند قاچاق انسان در ایران را تشریح کرد.

  سردار محسن عقیلی؛ فرمانده پلیس فرودگاه های کشور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: پلیس فرودگاه های کشور به تازگی یک باند 12 نفره قاچاق انسان را شناسایی و منهدم کرده است که این باند برای 25 کشور دیگر ویزا و گذرنامه جعلی طراحی می کردند.

  وی افزود: این باند برای افرادی که به هر دلیلی نمی توانستند ویزا یا گذرنامه دریافت کنند، گذرنامه و ویزای کشورهای مختلف را با مهر سازمان های داخلی و خارجی مختلف جعل می کردند.

  فرمانده پلیس فرودگاه های کشور تصریح کرد: برخی از افراد توانسته بودند با این گذرنامه و ویزاهای جعلی به کشورهای خارجی سفر کنند اما در فرودگاه های مقصد شناسایی و به ایران دیپورت شدند.

  سردار عقیلی بیان کرد: باندی که جدیدا شناسایی و منهدم شده است از بزرگترین و فعال ترین باند قاچاق انسان بوده است که مسافران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات شناسایی و انهدام بزرگترین باند قاچاق انسان در ایران

جزییات شناسایی و انهدام بزرگترین باند قاچاق انسان در ایران