مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-26سياسي

تمام مراحل جذب افراد در طرح شهید زین الدین قانونی است


روابط عمومی استانداری کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، تمام مراحل جذب افراد در قالب طرح شهید زین الدین قانونی و مصوب دولت است.

- تمام مراحل جذب افراد در طرح "شهید زین الدین" قانونی است ایسنا/کرمانشاه روابط عمومی استانداری کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، تمام مراحل جذب افراد در قالب طرح "شهید زین الدین" قانونی و مصوب دولت است.

در اطلاعیه روابط عمومی استانداری کرمانشاه، چنین آمده است: به دنبال مطرح شدن ادعاهایی درباره طرح شهید زین الدین و انتشار یک لیست نادرست از اسامی معرفی شده در این طرح، چند نکته را به استحضار مردم شریف استان کرمانشاه می رساند: 1.

دولت نیروهای انسانی موردنیاز خود را بر اساس ماده 51 قانون مدیریت خدمات کشوری و با پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی و تصویب هیأت وزیران تامین می کند.

دولت سیزدهم هم یکی از مجوزهای استخدامی خود را بنام شهید زین الدین نامگذاری کرده است که در دی ماه 1401 به استانداری ها ابلاغ شده و به هر استان از جمله کرمانشاه سهمیه ای اختصاص یافت.

لازم به ذکر است که استانهای زنجان و اردبیل به عنوان پایلوت انتخاب شده بودند و بقیه استانها پس از این دو استان طرح را اجرایی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مراحل جذب افراد در طرح شهید زین الدین قانونی است

تمام مراحل جذب افراد در طرح شهید زین الدین قانونی است