مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:202023-11-25اقتصادي

بهینه سازی علاج مشکلات نیروگاه شهید منتظری اصفهان


مدیرعامل نیروگاه شهیدمحمد منتظری اصفهان با بیان اینکه میزان آلودگی نیروگاه کمتر از 6دهم درصد است گفت: بهینه سازی کامل نیروگاه به یک میلیارد یورو اعتبار نیاز دارد و تایید طرح بهینه سازی در پیچ و خم اداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد فلاحتیان، مالک نیروگاه شهید محمد منتظری اصفهان در نشست خبری اظهار داشت: بهترین پیشنهاد برای رفع بخشی از مشکلات، بهینه سازی نیروگاه است تا راندمان نیروگاه از 33 به 57 درصد برسد.

وی افزود: در صورت بهینه سازی مصرف گاز کربن و آب کاهش می یابد و سالانه یک میلیارد و 400 میلیون مترمکعب در مصرف گاز صرفه جویی می شود.

فلاحتیان با بیان اینکه بهینه سازی کامل نیروگاه به یک میلیارد یورو اعتبار نیاز دارد، گفت: با بهینه سازی از محل صرفه جویی هایی که می شود هزینه آن در مدت 4 سال برمی گردد.

وی خاطرنشان کرد: برای بهینه سازی از سال 1394 با کشورهای روسیه و آلمان مذاکراتی را انجام داده ایم و لازم است وزارت نیرو طرح بهینه سازی را برای تایید به شورای اقتصاد معرفی کند تا پس از تایید در شورای اقتصاد برای دریافت تسهیلات به صندوق توسعه معرفی شویم که این مهم در پیچ و خم مراحل اداری، هنوز اتفاق نیفتاده است.

  فلاحتیان با بیان اینکه برای جابجایی نیروگاه مشکلی نداریم، متذکر شد: در صورت جابجایی باید نیروگاه جدید ساخته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهینه سازی علاج مشکلات نیروگاه شهید منتظری اصفهان

بهینه سازی علاج مشکلات نیروگاه شهید منتظری اصفهان