مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-07دانش

دانشجو باید صدای اعتراض مردم باشد


مسئول بسیج اساتید دانشگاه ملایر گفت:بنابراین بر دانشجو واجب است تا صدای اعتراض مردمی باشد که هیچ پنهاهی جز خداوند ندارند.

- ایسنا/همدان مسئول بسیج اساتید دانشگاه ملایر گفت:بنابراین بر دانشجو واجب است تا صدای اعتراض مردمی باشد که هیچ پنهاهی جز خداوند ندارند.

سید عبدالله شجاعی در گفت و گو با ایسنا، افزود: دانشجو باید نگاهی تیز بین برای دیدن عمیق مشکلات اجتماع داشته باشد و باید دستی گیرنده و پاهایی صعود کننده باشد، به راستی تربیت چنین نسلی که در آینده خود وظایف بزرگ اجتماع را بر عهده می گیرند، کاری بس دشوار اما خوش عاقبت است.

وی ادامه داد: روز دانشجو با مبارزه برای استقلال، آزادی و تعیین سرنوشت، پیوندی ناگسستنی دارد؛ در این روز به یاد سه شهید عزیزی که در جمع دانشجویان دانشکده فنی تهران شهید شدند تا صدای اعتراض خود را به گوش نیکسون، معاون رییس جمهور آمریکا در مقابل کوتای 28 مرداد 1332 برسانند، به نام روز دانشجو نام گذاری شده است.

شجاعی خاطرنشان کرد: شاید چندسالی است که حاشیه هایی مانع از بروز و ظهور هر چه بیشتر چنین نگاهی در بین دانشجویان شده است، دانشجو باید موذن جامعه باشد تا جامعه را خواب غفلت و دنیاپرستی در بر نگیرد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه ملایر گفت: اگر موذن جامعه خواب باشد، حتما جامعه را خواب با خود خواهد برد و جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو باید صدای اعتراض مردم باشد

دانشجو باید صدای اعتراض مردم باشد