مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-11اقتصادي

آغاز طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا در آذربایجان غربی


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب یلدا از 15 آذرماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز و تا 30 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب یلدا از 15 آذرماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز و تا 30 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

حسین نجف زاده گفت: طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا با هدف نظارت بر بازار میوه، آجیل، شیرینی،خشکبار و گوشت در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از 15 آذر تا 30 آذر ادامه دارد.

این طرح با رویکرد پیشگیرانه در حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل بازار، و تشدید نظارت در تنظیم بازار و جلوگیری از گرانفروشی با همکاری دستگاههای نظارتی از قبیل جهاد، صمت و اتاق اصناف انجام می شود.

وی گفت: با توجه به اختیارات قانونی واحدهای صنفی متخلف علاوه بر 10 برابر جریمه، به اشد مجازات و تعطیلی واحد صنفی نیز محکوم می شوند.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، شعب تعزیرات حکومتی به همراهی بازرسان دستگاههای متولی و نظارتی از جمله سازمان صمت، بسیج اصناف، اتاق اصناف، پلیس امنیت، در غالب اکیپ های گشت های مشترک با محوریت تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی بازرسی و در صورت مشاهده تخلف پرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا در آذربایجان غربی

آغاز طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا در آذربایجان غربی