مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 14:302023-12-17سياسي

وزیر فرهنگ: بنای دولت امروز جبران عقب ماندگی یک دهه گذشته است


وزیر فرهنگ با بیان اینکه یک دهه ضعیف را پشت سر گذاشتیم، گفت: وجود تفکراتی که با مدیریت کشور سازگار نبود، ضربات سنگین به اعتلای نهضت وارد کرد که این عقب ماندگی ها باید به سرعت جبران شود و امروز دولت بنای خود را بر این گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی فامنین و گرامیداشت روحانی شهید آیت الله مفتح در مسجد اعظم شهرستان فامنین با بیان اینکه امروز مسئله غزه به مسئله ای جهانی تبدیل شده است اظهار کرد: امروز شدت خون آشامی و شدت دردناکی جراحات در غزه بسیار غم انگیز است، رژیم صهیونیستی به کوچک و بزرگ رحم نمی کند و چه بسیار کودکانی که در آغوش مادرانشان به خواب ابدی رفتند.

وی بیان کرد: این مردم چه صبورانه ایستاده اند و کودکان چه درس هایی از مقاومت به ما می دهند، آنها وقتی با مصیبت از دست دادن خانواده روبرو می شوند با لحن معصومانه و عصمت کودکی انا الله و انا الیه راجعون سر می دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه درس مقاومت کودکان غزه در حال مخابره به جهان است افزود: امروز در کشور ما به سنت سالیان اخیر تشییع پیکر شهدای گمنام انجام می شود که به همین خاطر در شورای فرهنگ عمومی کشور روز شهادت حضرت زهرا(س) به نام شهدای گمنام نامگذاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ: بنای دولت امروز جبران عقب ماندگی یک دهه گذشته است

وزیر فرهنگ: بنای دولت امروز جبران عقب ماندگی یک دهه گذشته است