مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-16سياسي

عضویت تمام پرسنل یک واحد صنعتی در کتابخانه های شهرستان آبیک


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبیک از عضویت تمام کارگران و کارکنان یک واحد صنعتی در کتابخانه های این شهرستان خبر داد.

- رمضان حیدری در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که کتاب باید در سبد کالای خانواده ها قرار گیرد و کتاب در همه جا، همه کس و برای همه مکان ها اظهار کرد: به دنبال هم افزایی و تعاملات حوزه صنعت و فرهنگ و ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در جامعه با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری و به دنبال نگاه فرهنگی و خردمندانه مدیران شرکت مژده وصل شیراز شهرستان آبیک، تمام پرسنل شرکت اعم از مدیران ارشد و مهندسین و پرسنل خط تولید عضو کتابخانه های شهرستان آبیک شدند.

وی افزود: به دنبال گسترش تعاملات اداره کتابخانه های شهرستان آبیک و ایجاد ارتباط دوسویه بین حوزه فرهنگ و صنعت و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین تمامی اقشار جامعه، ترویج کتابخوانی در صنایع در دستور کار کتابخانه های عمومی شهرستان آبیک قرار گرفته و مجدانه پیگیر تحقق این موضوع هستیم.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبیک با اشاره به استقبال مدیریت شرکت از عضویت مجموعه در کتابخانه های عمومی شهرستان بیان کرد: نگاه مثبت و فرهنگی مدیرعامل شرکت مژده وصل شیراز آبیک و تاکید وی بر لزوم ارتقاء فرهنگ مطالعه در بین تمام پرسنل شرکت سبب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت تمام پرسنل یک واحد صنعتی در کتابخانه های شهرستان آبیک

عضویت تمام پرسنل یک واحد صنعتی در کتابخانه های شهرستان آبیک