مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-09بين الملل

دیدار گرم در پاییز سرد


در نگاه ظاهری، سفر یک روزه رییس جمهور روسیه به دو کشور حاشیه جنوبی خلیج فارس و سفر یک روزه رییس جمهور ایران به مسکو شاید بیش از اندازه کوتاه به نظر برسند اما سطح استقبال از پوتین در ابوظبی و ریاض و سطح مذاکره او با رییس جمهور ایران در مسکو نشان می دهد روابط .

- در نگاه ظاهری، سفر یک روزه رییس جمهور روسیه به دو کشور حاشیه جنوبی خلیج فارس و سفر یک روزه رییس جمهور ایران به مسکو شاید بیش از اندازه کوتاه به نظر برسند اما سطح استقبال از پوتین در ابوظبی و ریاض و سطح مذاکره او با رییس جمهور ایران در مسکو نشان می دهد روابط میان کشورهای مزبور بیش از اندازه تسهیل شده است.

به عبارتی کوتاه، مدت سفر نشان دهنده اعتماد فی مابین و سرعت در هماهنگی دیدارهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهیختگان نوشت: اوکراین در سال 2022 با حمله روسیه روبه نابودی گذاشت و رژیم صهیونیستی در سال 2023 با حمله مقاومت غزه گرفتار چنین بلایی شد.

متحدان آمریکا از کی یف تا تل آویو یا خرد شده اند و یا مانند کشورهای عربی راه خود را از مسیری که واشنگتن می پیماید، کج کرده اند.

ولادیمیر زلنسکی بر اثر فروپاشی ارکان کشور و دولتش با نافرمانی نظامیان مانند فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح روبه رو شده که گفته می شود بدون توجه به نظر رییس جمهور و آمریکا درحال مذاکره با روسیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار گرم در پاییز سرد

دیدار گرم در پاییز سرد