مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-28اقتصادي

هدف گذاریِ تسریع در تولید خودرو برقی با توجه به حجم گسترده مصرف بنزین


مدیر عامل ایران خودرو با بیان اینکه مصرف سوخت در کشور از تولید پیشی گرفته است و باید به سمت برقی سازی خودروها برویم، گفت: در جلسه ای که 20 روز پیش در وزارت نفت داشتیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صبح امروز نخستین خط تولید انبوه اتوبوس برقی در تهران راه آندازی شد.

در این مراسم علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو اظهار داشت: برقی سازی خودروها سال هاست که در جهان مورد توجه است اما  در صنعت ما چندان جایگاهی نداشته است اما از زمان آغاز به کار آقای علی آبادی در وزارت صمت این موضوع مورد توجه قرار گرفته است و امروز اهمیت این مسأله برای همه روشن است.

مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به اینکه مصرف سوخت ما از تولید افزایش یافته است، اظهار داشت: استفاده از سوخت فسیلی مضرات زیادی در بخش آلودگی هوا و ایجاد بیماری دارد که خسارت غیر قابل جبرانی این مسایل برای کشور دارد.

در جلسه که 20 روز پیش در وزارت نفت بودم اعلام شد که امسال تا آن تاریخ 800 میلیون دلار بنزین خریداری شده است.

وی بیان داشت: ما به عنوان یک شرکت خودروساز بزرگ در کشور تلاش می کنیم تا در زمینه برقی سازی خودروها اقدامات موثری داشته باشیم و با توجه به تامین ارز مورد نیاز این بخش از سوی بانک مرکزی اقدامات موثری را انجام خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاریِ تسریع در تولید خودرو برقی با توجه به حجم گسترده مصرف بنزین

هدف گذاریِ تسریع در تولید خودرو برقی با توجه به حجم گسترده مصرف بنزین