مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-29اجتماعي

دانش آموزان و مدارس باید پایگاه های امدادرسانی باشند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از تدام برگزاری دوره های آموزشی در حوزه امداد و نجات و کمک های اولیه در مدارس استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از تدام برگزاری دوره های آموزشی در حوزه امداد و نجات و کمک های اولیه در مدارس استان خبر داد.

وحید شعبانی در مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس که امروز (8 آذرماه) در مدرسه بعثت منطقه باهنر اهواز برگزار شد، با بیان اینکه دانش آموزان یکی از مهم ترین جوامع هدف آموزش های ایمنی هستند، اظهار کرد: امروز به طور خاص در مدارس جمع می شویم تا دانش آموزان آموزش های امداد و نجات را فرا بگیرند تا اگر اتفاقی رخ دهد ابتدا برای خودامدادی آماده باشند و بعد برای مواجهه با حادثه در مدرسه و محل، به عنوان پایگاه امداد و نجات تلقی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگر بتوانیم جامعه هدف که دانش آموزان و مدارس هستند را به عنوان پایگاه امدادرسانی آماده کنیم قطعا می توانیم در زمان وقوع حوادث، محلات را هم با محوریت مدارس پوشش امدادی بدهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امسال از ابتدای مهرماه دوره های آموزشی در حوزه امداد و نجات و کمک های اولیه در مدارس خوزستان برگزار شده است و برگزاری این دوره ها تا پایان سال تحصیلی ادمه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان و مدارس باید پایگاه های امدادرسانی باشند

دانش آموزان و مدارس باید پایگاه های امدادرسانی باشند