مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-26سياسي

سومین کنگره شهدای دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود


سومین کنگره شهدای دانشگاهیان استان 6 آذرماه در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون فرهنگی دانشگاه شهرکرد گفت: سومین کنگره شهدای دانشگاهیان استان 6 آذرماه در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.

عزیزالله مولوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کنگره شهدای دانشگاهیان استان به دلیل شرایط کرونایی با اندکی تاخیر برگزار خواهد شد، البته این کنگره در سایر دانشگاه های کشور نیز در زمان های مختلف برگزار می شود.

وی افزود: در این کنگره شهدای هشت سال دفاع مقدسی که از جامعه علمی، دانشگاهی و مراکز پژوهشی بوده، همچنین شهدای نظم و امنیت، سلامت و مدافع حرمی که متعلق به جامعه علمی و دانشگاهی استان بوده اند تقدیر و به یاد حدوداً 80 شهید دانشگاهی استان، این کنگره برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه شهرکرد در پاسخ به اینکه این کنگره تا چه اندازه می تواند روحیه ایثار و شهادت را در دانشجویان زنده کند، تصریح کرد: راهبرد حاکم بر فرایند اجرایی این کنگره استفاده از ظرفیت جوانان دهه 80 بوده است، البته یکی از ویژگی های بارز کنگره این است که اقدامات، تمهیدات و برنامه ریزی های انجامی کنگره شهدا، توسط جوانان دهه هشتادی از همه طیف ها، جریانات فکری و سلایق متعدد استفاده شده و این مساله می تواند شوری را در آن ها ایجاد کند، البته تشکل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کنگره شهدای دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

سومین کنگره شهدای دانشگاهیان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود