مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 18:352023-11-25سياسي

توصیه وزیر ارشاد به هنرمندان؛ در مورد غزه کم کاری نکنید


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا برخی هنرمندان در مورد غزه واکنشی نداشتند، گفت: امیدواریم هنرمندان ما با گذار از برخی تنگ نظری ها و حصری که نظام استکباری درست کرده بتوانند نقش آفرینی بهتری در خصوص غزه داشته باشند.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا برخی هنرمندان در مورد غزه واکنشی نداشتند، گفت: امیدواریم هنرمندان ما با گذار از برخی تنگ نظری ها و حصری که نظام استکباری درست کرده بتوانند نقش آفرینی بهتری در خصوص غزه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- عصر امروز شنبه (4آذر ماه) در همایش بین المللی همبستگی جهانی زنان علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی با عنوان اشک مریم که همزمان با 25 نوامبر روز جهانی رفع خشونت علیه زنان که در سالن اجلاس سران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این حماسه مردم غزه باید با زبان هنر و رسانه ماندگار شود.

مقاومت پیروز این میدان و رژیم صهیونیستی را با تمام امکانات زمین گیر خواهد کرد و 7 اکتبر ابهت اسراییل فرو ریخت.

وی درباره شهدای خبرنگار و حفظ کردن مقام آنها نیز یادآور شد: ما در مورد شهدای جنگ چندین همایش را تا به امروز برگزار کردیم و برای شهدای خبرنگار و همچنین کسانی که در غزه به شهادت رسیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه وزیر ارشاد به هنرمندان؛ در مورد غزه کم کاری نکنید

توصیه وزیر ارشاد به هنرمندان؛ در مورد غزه کم کاری نکنید