مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 18:302023-12-03حوادث

بازداشت 6500 دزد و 4800 مجرم فراری در کشور


رییس پلیس پیشگیری فراجا از کشف پنج تن انواع موادمخدر و 870 دستگاه خودروی سرقتی در جریان اجرای طرح سراسری پیشگامان امنیت انتظامی خبر داد.

- رییس پلیس پیشگیری فراجا از کشف پنج تن انواع موادمخدر و 870 دستگاه خودروی سرقتی در جریان اجرای طرح سراسری پیشگامان امنیت انتظامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رضا بنی اسدی فر در تشریح دستاوردهای چهارمین مرحله از طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی که از سوی پلیس پیشگیری فراجا در سراسر کشور به اجرا درآمد، گفت: در راستای ارتقاء احساس امنیت عمومی جامعه، پلیس در مناسبت های مختلف و متعدد طرح هایی را اجرا می کند که یکی از این طرح ها، اجرای طرح پیشگامان امنیت اجتماعی با محوریت کلانتری و پاسگاه های سراسر کشور و با نظارت فرماندهان انتظامی استان ها است.

وی ادامه داد: این طرح با هدف مقابله با سرقت، دستگیری معتادان متجاهر و افراد تحت تعقیب دستگاه قضا با همکاری سایر رده های تخصصی پلیس در سراسر کشور طی چهار روز اجرایی شد و در پایان این طرح پنج تن انواع مواد مخدر و 870 دستگاه خودروی سرقتی کشف و بیش از شش هزار و 300 معتاد متجاهر و بیش از شش هزار و 500 سارق سابقه دار دستگیر شدند که این مهم ارتقاء رضایتمندی مردم را به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 6500 دزد و 4800 مجرم فراری در کشور

بازداشت 6500 دزد و 4800 مجرم فراری در کشور