مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-21سياسي

مردم استان کرمان با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: مردم کرمان توفیق پیدا کردند در آینده ای نزدیک خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: مردم کرمان توفیق پیدا کردند در آینده ای نزدیک خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شوند و این مهم آرزوی دیرینه مردم بوده است که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اتفاق می افتد.

وی افزود:تلاش شد از روز اول در اختصاص سهمیه های دیدار با رهبری به نحوی رفتار شود که سهمیه مرکز استان نسبت به سهمیه شهرستان ها متناسب باشد و ترتیب جمعیتی حفظ شود.

او اظهار داشت:جمعیت استان کرمان بالای سه میلیون نفر است و همه هم مطالبه این را دارند که خدمت مقام معظم رهبری برسند  و لاجرم تعدادی از افراد به نمایندگی به دیدار رهبر انقلاب خواهند رفت.

علیدادی سلیمانی بابیان اینکه تلاش شد، خانم ها هم سهم قابل توجهی در این ملاقات داشته باشند اعلام کرد:ائمه جمعه و فرمانداران استان هم پیشنهاد دادند، از فهرست کنار گذاشته شوند تا تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان کرمان با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد

مردم استان کرمان با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد