مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-04سياسي

عنوان معاونت امور رسانه ای و تبلیغات جایگزین معاونت مطبوعاتی شد


وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بررسی و برگزاری جلسات بسیار درباره ضرورت تغییر نام معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی، عنوان معاونت امور رسانه ای و تبلیغات را با ابلاغ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جایگزین معاونت مطبوعاتی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در نامه ای خطاب به رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با توجه به تغییرات در قانون مطبوعات در وزارت فرهنگ بر تغییر نام این معاونت به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات تاکید کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در این نامه با اشاره به اهم دلایل این تغییر این نام تاکید کرده است: نام های این معاونت با توجه به وظایف محوله هیچ کدام گویای همه فعالیت های آن نیست؛ به ویژه با وظیفه نظارتی بر رسانه ها که بعد ها به آن افزوده شد.

در بخش دیگری از نامه وزیر فرهنگ آمده است: همچنین یکی از ماموریت های این معاونت نظارت بر امور تبلیغاتی کشور است که در نام جدید این ماموریت لحاظ شده است.

گفتنی است؛ معاون این معاونت در حال حاضر در دولت سیزدهم فرشاد مهدی پور است که با مأموریت محوری بازآرایی نظام رسانه­ ای کشور، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم منصوب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنوان معاونت امور رسانه ای و تبلیغات جایگزین معاونت مطبوعاتی شد

عنوان معاونت امور رسانه ای و تبلیغات جایگزین معاونت مطبوعاتی شد