مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 09:312023-12-04سياسي

بانویی که با معلولیت پله های ترقی را پیمود


خبرگزاری فارس- اصفهان، نگاهی به روزشمار مناسبت ها بار دیگر توجه ما را به روز جهانی افراد دارای معلولیت معطوف می سازد و تعهدی را که در مسیر توانمندسازی و تلفیق اجتماعی این افراد بر عهده داریم به ما یادآوری می کند.

شعار روز جهانی افراد دارای معلولیت در سال 2023 باور توانمندی ها؛ نویدبخش دنیایی دسترس پذیر اعلام شده است که نشان از اعتماد و باور جامعه جهانی به توانمندی و استعدادهای افراد دارای معلولیت جهت مشارکت در ایجاد دنیایی بهتر و قابل دسترس برای همه به ویژه این اقلیت بزرگ است.

 حالا اگر همین انسان، بار معلولیت را هم به دوش بکشد وظیفه اش سنگین تر می شود، جمله معلولیت ناتوانی نیست را حتما بارها شنیده اید، جامعه معلولان هنرها و توانمندی های نهفته ای در وجودشان دارند که با کمک و یاری می توانند هنرشان را به همگان نشان دهند و مسیر سخت و پرمانع زندگیشان را هموار کنند.

برای اثبات این سخن با بانویی به گفت وگو می نشینیم که با تکیه بر ایمان و اراده اش معنی واقعی صبر و رسیدن به روزهای خوب را با تلاشش به اثبات رسانده و حرف های زیادی برای گفتن دارد و معتقد است زندگی اش عرصه جنگ بوده و او  با همه سختی ها و موانع جنگیده است حتی با  پله های دانشگاه؛ اما با همه سختی ها و ناملایمات باور داشته خدایی که خلقش کرده آگاه بوده که او با وجود معلولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانویی که با معلولیت پله های ترقی را پیمود

بانویی که با معلولیت پله های ترقی را پیمود