مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-20بين الملل

ارتش اوکراین 500 هزار نیروی تازه نفس می خواهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رییس جمهور اوکراین، «ولادیمیر زلنسکی» اعلام کرده است که ارتش این کشور خواستار بسیج صد ها هزار اوکراینی برای تکمیل نیرو های کی یف در مقابله با جبهه روسیه است.

- زلنسکی می گوید ارتش اوکراین در نظر دارد 500 هزار اوکراینی را برای پیوستن به ارتش بسیج کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری فرانسه، رییس جمهور اوکراین، ولادیمیر زلنسکی اعلام کرده است که ارتش این کشور خواستار بسیج صد ها هزار اوکراینی برای تکمیل نیرو های کی یف در مقابله با جبهه روسیه است.

رییس جمهور اوکراین گفت که فرماندهی نظامی اوکراین پیشنهاد بسیج 450 تا 500 هزار نفر را داده است، اما به گفته او برای حمایت از این پیشنهاد به استدلال های بیشتری نیاز است.

مقامات نظامی اوکراین به خبرگزاری فرانسه گفتند که ارتش اوکراین در تلاش برای یافتن نیرو های جدید برای نبرد با نیرو های روسی است که بار دیگر در حال تشدید حملات هستند.

آن ها همچنین گفتند که برخی از اوکراینی هایی که در آغاز فوریه 2022 به نبرد پیوستند، هنوز در نبرد و خسته هستند، در حالی که داوطلبان برای جایگزینی کشته ها یا زخمی ها بسیار کم و نادر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش اوکراین 500 هزار نیروی تازه نفس می خواهد

ارتش اوکراین 500 هزار نیروی تازه نفس می خواهد