مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 23:252023-12-15بين الملل

رویترز: حماس غزه را به یک هزارتوی مرگبار برای اسراییل تبدیل کرده است


خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت، حماس خیابان های نوار غزه را برای سربازان رژیم صهیونیستی تبدیل به یک «هزارتوی مرگبار» کرده است.

- خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت، حماس خیابان های نوار غزه را برای سربازان رژیم صهیونیستی تبدیل به یک هزارتوی مرگبار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز در گزارشی از تبدیل شدن خیابان های غزه به یک هزارتوی مرگبار برای ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل تسلط رزمندگان فلسطینی بر جغرافیای منطقه و شبکه وسیع تونل ها در زیر آن خبر داده است.

رویترز در این گزارش می نویسد: تلفات ارتش اسراییل در غزه حالا تقریبا 2 برابر تلفاتی است که در جریان حمله زمینی سال 2014 به آنجا متحمل شد.

این تلفات نشانگر این است که این ارتش تا میزانی به داخل این منطقه ورود پیدا کرده و همچنین نشان دهنده استفاده موثر حماس از تاکتیک های جنگ چریکی و یک زرادخانه گسترده است .

کارشناسان نظامی صهیونیست، یک فرمانده نظامی و یک منبع وابسته به حماس شرح دادند که چطور این گروه فلسطینی از انبار بزرگ تسلیحات، دانش بر زمین منطقه و شبکه وسیع تونل های خود برای تبدیل خیابان های غزه به یک هزارتوی مرگبار استفاده کرده است.

رویترز نوشته آن ها در انبارهای تسلیحاتی خود سلاح هایی اعم از پهپادهای مجهز به نارنجک تا تسلیحات ضد تانک قدرتمند را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: حماس غزه را به یک هزارتوی مرگبار برای اسراییل تبدیل کرده است

رویترز: حماس غزه را به یک هزارتوی مرگبار برای اسراییل تبدیل کرده است