مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-16سياسي

مدیریت شهری خرم آباد از حالت سنتی خارج شود


رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: پژوهش کردن یعنی به دنبال نوآوری رفتن و ارائه خدمات بهتر و باکیفیت تر به شهروندان، چرا که مدیریت شهری باید از حالت سنتی خارج و به سمت نوآوری برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، یونس امرایی عصر امروز در جلسه که به مناسبت روز پژوهش در محل مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: برای هفته پژوهش برنامه ریزی های مختلفی انجام شده که در طی روزهای پیش رو اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: ماموریت مرکز پژوهش ها، چکش کاری مصوبات شوراها است، به نحوی که تمامی مصوبات باید پیوست فرهنگی داشته باشند.

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر خرم آباد با بیان اینکه زمان آزمون و خطا گذشته و باید از حاشیه دوری کرد، افزود: بر این باور هستیم که همه آحاد جامعه می توانند در امر پژوهش مشارکت داشته باشند.

امرایی، اجرای ایده های روز را نیازمند پژوهش دانست و گفت: پژوهش کردن یعنی به دنبال نوآوری رفتن و ارائه خدمات بهتر و باکیفیت تر به شهروندان، چرا که مدیریت شهری باید از حالت سنتی خارج و به سمت نوآوری برود.

وی به نقش رسانه در ایده پردازی و ارائه راهکارهای خلاقانه برای بهبود مدیریت شهری اشاره و تصریح کرد: با ترکیج و تقویت پژوهش بدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری خرم آباد از حالت سنتی خارج شود

مدیریت شهری خرم آباد از حالت سنتی خارج شود