مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:052023-11-26سياسي

ایجاد 8 شهر ساحلی مولد با هدف اشتغال زایی در سواحل سیستان و بلوچستان


کشتی های 120 هزار تنی در بندر چابهار در حال پهلوگیری هستند و بر همین اساس، 8 شهر ساحلی جدید طراحی شده که به عنوان شهرهای مولد به منظور اشتغال زایی ایجاد خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کشتی های 120 هزار تنی در بندر چابهار در حال پهلوگیری هستند و بر همین اساس، 8 شهر ساحلی جدید طراحی شده که به عنوان شهرهای مولد به منظور اشتغال زایی ایجاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کرمی امروز یکشنبه 5 آذر در نشست با تعدادی از مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی اظهار کرد: این استان ظرفیت های فراوانی در حوزه مرزهای دریایی دارد و بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور، نقش مهمی در تبادلات تجاری ایفا می کند.

وی افزود: هم اینک نیز کشتی های 120 هزار تنی در بندر چابهار در حال پهلوگیری هستند و 8 شهر ساحلی جدید طراحی شده که به عنوان شهر مولد بر اساس ایجاد اشتغال شکل خواهد گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در کرانه و پس کرانه دریای عمان طرح های مختلفی در حال اجراست و دولت سیزدهم نیز عزم خود را بر استفاده از ظرفیت های موجود در سواحل جزم کرده است.

وی ادامه داد: در حوزه تجارت دریایی نیز شاهد ظرفیت های فراوانی هستیم که اگر بتوانیم از طریق این آب های آزاد با کشورهای دیگری مراوده کنیم قطعا شاهد توسعه و شکوفایی منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 8 شهر ساحلی مولد با هدف اشتغال زایی در سواحل سیستان و بلوچستان

ایجاد 8 شهر ساحلی مولد با هدف اشتغال زایی در سواحل سیستان و بلوچستان