مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 23:552023-11-23اجتماعي

5 مسئول آموزش و پرورش مینودشت به دادسرا احضار شدند


دادستان مینودشت از ارجاع پرونده بروز حادثه در اردوی دانش آموزی این شهرستان برای بررسی کارشناسی و احضار 5 نفر به دادسرا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سیدرضی حسینی در این باره گفت: در مرحله کارشناسی میزان تقصیر افرادی که با قصور در انجام وظایف قانونی خود سبب بروز این حادثه تلخ شدند، مشخص می شود.

تاکنون پنج نفر شامل سرپرست آموزش و پرورش مینودشت، 2 نفر از معاونان آموزش و پرورش این شهرستان، مدیر و معاون پرورشی مدرسه ابتدایی شاهد، برای اخذ توضیح و دفاعیات به دادسرای مینودشت احضار شدند.

دادستان مینودشت گفت: پرونده از باب عمومی جرم در حال رسیدگی است و خانواده یکی از دانش آموزان حادثه دیده نیز شکایت خود را ثبت کرد که با اولویت و سرعت رسیدگی خواهد شد.

به علت اهمیت موضوع رییس کل دادگستری گلستان به دادستان مرکز استان هم مأموریت ویژه داد تا بر روند این پرونده و رسیدگی به آن، نظارت کند.

رسول صلاحی رییس بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس هم گفت: سطح هوشیاری عماد شاملو دانش آموز پایه سوم دبستان شاهد شهر مینودشت که براثر شکستگی و سقوط درخت در یک اردوی تفریحی از ناحیه سر مصدوم شده بود، پایین است.

وی سطح هوشیاری این دانش آموز را در مرز سه اعلام کرد و گفت: وی با دستگاه ونتیلاتور تنفس مصنوعی دریافت می کند و فعلاً تغییری در سطح هوشیاری این دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مسئول آموزش و پرورش مینودشت به دادسرا احضار شدند

5 مسئول آموزش و پرورش مینودشت به دادسرا احضار شدند