مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-29بين الملل

رییس جمهوری الجزایر: اکنون وظیفه داعیان صلح است که از ملت فلسطین حفاظت کنند


رییس جمهوری الجزایر به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین (29 نوامبر) اعلام کرد، هرگونه معامله مشکوک درباره نابودی مساله فلسطین را رد می کند.

- رییس جمهوری الجزایر به مناسبت روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین (29 نوامبر) اعلام کرد، هرگونه معامله مشکوک درباره نابودی مساله فلسطین را رد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالمجید تبون ، رییس جمهوری الجزایر در پیامی اعلام کرد، روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین در سال جاری با شرایط خاص و دردناک ناشی از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه همزمان شده است و به این مناسبت الجزایر بار دیگر بر پایبندی خود به حمایت از مبارزه مشروع ملت فلسطین و مساله عادلانه آنها در مسیر پس گیری تمامی حقوق غیر قابل تصرف خود مخصوصا حقش در تشکیل کشور مستقل فلسطینی در مرزهای چهارم ژوئن 1967 به پایتختی قدس براساس قطعنامه های بین المللی تاکید می کند.

وی افزود: الجزایر تمامی تلاش ها برای نابودی مساله فلسطین را رد می کند، خواه از طریق سیاست در عمل انجام شده قرار دادن باشد که اسراییل با مخدوش کردن هویت مقدسات اسلامی و مسیحی در فلسطین اشغالی به دنبال آن است یا از طریق تغییر بافت جمعیتی با سیاست های شهرک سازی یا از طریق تلاش برای نادیده گرفتن حقایق تاریخی و مشروع که طبق تجربه تمامی این تلاش ها محکوم به شکست خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری الجزایر: اکنون وظیفه داعیان صلح است که از ملت فلسطین حفاظت کنند

رییس جمهوری الجزایر: اکنون وظیفه داعیان صلح است که از ملت فلسطین حفاظت کنند