مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-12اقتصادي

رییس سازمان حج و زیارت: هزینه سفر عمره 40 تا 44 میلیون تومان خواهد بود


رییس سازمان حج و زیارت از هزینه سفر عمره در روزهای آینده رونمایی کرد و این رقم را متغیر بین 40 تا 44 میلیون تومان، بسته به کیفیت هتل دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، رییس سازمان حج و زیارت سیدعباس حسینی در نشست خبری  با اصحاب رسانه که امروز 20 آذر برگزار شد، گفت: با همکاری نهادهای مختلف مقدمات تشرف زائران به عمره مفرده بعد از 9 سال وقفه 28 آذر صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه اولویت های یک تا 150 در مرحله نخست می توانند برای تشرف به عمره اقدام کنند، افزود: فردا ساعت 11 صبح ثبت نام از متقاضیانی در سال 1387 نزد شعب بانک ملت و ملی ودیعه گذاری کردند و اولویت های یک تا 150 هستند، به سامانه عمره مراجعه می کنند.

حسینی با اشاره به اینکه در این سامانه گروه بندی امکان پذیر است، خاطر نشان کرد: پس از گروه بندی، افراد دارای اولویت پنج شنبه ساعت 9 صبح ثبت نام قطعی می کنند و گروه قیمتی و تاریخ اعزام و همچنین شرکت مجری را انتخاب و با حضور در شرکت زیارتی منتخب ادامه مراحل ثبت نام را انجام می دهند.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه با نزدیکی زمان اعزام، متقاضیان نخستین گروه با هماهنگی با بانک ملی و ملت روز جمعه و یکشنبه هفته آینده هم می توانند ثبت نام و تکمیل وجه را انجام دهند، تصریح کرد: فرجه برای واریز وجه 48 ساعت است تا ما بتوانیم در مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان حج و زیارت: هزینه سفر عمره 40 تا 44 میلیون تومان خواهد بود

رییس سازمان حج و زیارت: هزینه سفر عمره 40 تا 44 میلیون تومان خواهد بود