مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-08سياسي

صدور بیش از 9000 پروانه ساخت پروژه نهضت ملی در پرند


سرپرست شهرداری پرند از صدور پروانه 9000 واحد مسکونی در فاز 7 پرند طی یک ماه اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پرند؛ مجتبی مرادی سرپرست شهرداری پرند در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه بیش از 9000 پروانه ساخت پروژه نهضت ملی طی یک ماه در این شهر صادر شده است، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند برای پیشبرد امور طرح نهضت ملی مسکن، تمام توان خود را به کار گرفته اند.

  وی در ادامه گفت: تسریع و رفع موانع اداری برای احداث واحد های مسکونی نهضت ملی با هدف تحقق تأمین مسکن برای مردم عزیز، با جدیت در دستور کار شهرداری پرند قرار دارد و از همین رو یک کارگروه ویژه در شهرداری بدین منظور، تشکیل شده است.

سرپرست شهرداری پرند در ادامه اضافه کرد: فرایند مذکور از زمان تشکیل پرونده، نزدیک به 4 ماه به طول می انجامد اما با تدابیر در نظر گرفته شده، برای پروژه نهضت ملی مسکن پرند به نصف روز تقلیل یافته و نهایتاً پس از 2 روز از تکمیل مدارک، پروانه ساختمان صادر می شود.

وی خاطر نشان کرد: این پیشرفت مهم طی یک ماه اخیر، حاصل همکاری و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند برای پیشبرد اهداف پروژه نهضت مسکن ملی و تلاش همکارانمان در معاونت شهرسازی شهرداری بوده که در نوع خود بی سابقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 9000 پروانه ساخت پروژه نهضت ملی در پرند

صدور بیش از 9000 پروانه ساخت پروژه نهضت ملی در پرند