مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-11اقتصادي

هرمزگان مهیای رشد صادرات کشاورزی به روسیه


نشست هم اندیشی فعالان عرصه صادرات محصولات کشاورزی و باغی به روسیه برای تسهیل در فرایند ها با حضور مسوولان جهاد کشاورزی و اتاق بازرگانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، به دنبال افزایش تولیدات محصولات کشاورزی در ایران و بویژه استان هرمزگان شاهد رونق این محصولات برای صادرات به کشورهای همسایه  از قبیل حوزه خلیج فارس عراق و قزاقستان و بازارهای روسیه هستیم.

در این میان کار تسهیل در روند صادرات باید از توجه ویژه ای برخوردار شود که جهاد کشاورزی هرمزگان در همین راستا نشستی را با فعالان عرصه صادرات محصولات کشاورزی و باغداری انجام داده است.

نشست هم اندیشی توسعه صادرات به روسیه با حضور فعالان حوزه صادرات محصولات کشاورزی ، باغی در سالن پیارم جهاد کشاورزی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

     نقش تشکل های و اتحادیه ها در صادرات عیسی برخورداری مدیر تعاون روستای هرمزگان در این نشست هم اندیشی،  اظهار کرد: هرمزگان  به عنوان دروازه صادرات محصولات کشاورزی دارای ظرفیت های حمل و نقل ریلی به بازارهای اطراف منطقه خلیج فارس با جذب سرمایه گذار می باشد که با ظرفیت های سورتین، بارانداز و سردخانه و بسته بندی و انبار های این مهم تحقق می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان مهیای رشد صادرات کشاورزی به روسیه

هرمزگان مهیای رشد صادرات کشاورزی به روسیه