مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-03سياسي

سومین کنگره ملّی شعر «حضرت مادر» در شهر اصفهان برگزار می شود


رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با هدف حمایت از شعر و تأمین محتوای فعالیت های فرهنگی و دینی سومین کنگره ملّی شعر «حضرت مادر» در شهر اصفهان برگزار می شود.

- حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری سومین کنگره ملی شعر حضرت مادر خبر داد  و اظهار داشت: شعر مسئولیت و وظیفه سنگینی به عهده دارد تا بتواند در قبال تعهد خود در علم خلقت منجر به ارتقا سطح زندگی افراد شود.

وی با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری که شعر را یک ثروت ملّی و یکی از معجزات آفرینش بیان کرده اند، اظهار داشت: هنر بودن شعر به خاطر جنبه ی زیبایی و جمال آن است و این امتیاز باعث شده که شعر یک رسانه ی اثرگذار برای انتقال مفاهیم باشد.

احمدیان با بیان اینکه مفهوم زن و مادر از مهمترین ارکان جامعه است که می تواند نقش های مختلفی را داشته باشد تصریح کرد: مهمترین نقش یک زن، نقش مادری و مولد بودن و تربیت نسل آینده است و در این جشنواره با ابزار شعر و هنر به نقش مادر و بویژه حضرت زهرا(س) و مادر امام زمان(عج) بپردازیم.

 رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اهمیت ابزار رسانه و هنر اظهار داشت: در فرهنگ ایرانی اسلامی ثروت ملی محسوب می شود و برای اعتلای جایگاه فرهنگ ایرانی اسلامی استفاده کنیم وی متذکر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کنگره ملّی شعر «حضرت مادر» در شهر اصفهان برگزار می شود

سومین کنگره ملّی شعر «حضرت مادر» در شهر اصفهان برگزار می شود