مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 07:552023-12-02اقتصادي

پیامد واگذاری تنظیم بازار کالا های اساسی به اتاق اصناف


مدیرکل دفتر نظارت بر کالا های اساسی گفت: واگذاری تنظیم بازار کالا های اساسی به اتاق اصناف، حذف سوداگری از بازار، رساندن کالا با قیمت مناسب به دست مصرف کننده و هم افزایی وزارت جهاد با اتاق اصناف را در پی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقایان مسعود امراللهی مدیر کل نظارت بر کالا های اساسی وزارت جهادکشاورزی و مجتبی صفایی رییس اتاق اصناف ایران واگذاری تنظیم بازار کالا های اساسی به اتاق اصناف را در میز اقتصاد امروز بررسی کردند.

فرزاد آذری بقا خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و مجری: در خبر ها داشتیم که وزارت جهادکشاورزی بخشی از وظایف خودش در تنظیم بازار کالا های اساسی را به اتاق اصناف و اتحادیه های زیرمجموعه اش واگذار کرده است.

آیین نامه اجرای قانون تمرکز وظایف و اختیارات مربوط به بخش کشاورزی در وزارت جهادکشاورزی دو وظیفه بسیار مهم تنظیم بازار و نظارت بر قیمت کالا های اساسی را واگذار کرده به وزارت جهادکشاورزی.

قرار است این دو مسئولیت توسط اتاق اصناف به جا بیاید.

مجتبی صفایی رییس اتاق اصناف ایران: مهمترین هدف این انعقاد تفاهم نامه حذف دلال ها و واسطه هایی است که عملا سوداگری می کنند و موجبات افزایش قیمت ها را در بازار فراهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامد واگذاری تنظیم بازار کالا های اساسی به اتاق اصناف

پیامد واگذاری تنظیم بازار کالا های اساسی به اتاق اصناف